Re: HP czy Lexmark

Autor: AWO (impbbs_at_polbox.com)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 16:38:50 MET DST

>: > Obie drukarki mozesz sobie odpuscic, idz do najblizszego
>: > oddziału firmy Baza i za 750 zl netto masz HP690

>Cóż. Mam HP600 od ponad roku. W tym czasie poszły prawie trzy ryzy
>papieru (przez pierwsze 9 miesięcy jedna, ostanie 4 - dwie, bo miałem
>sporo drukowania). Nie zauważyłem, żeby jakoś szczególnie smużyło
>(poza oczywiście złym papierem, który powoduje, że kawałki włókien
>przyklejają się do głowicy i potem ciągną i rozsmarowywują tusz). Na

Mam w robocie HP 540 dziala dobrze a zdrukujemy z 3 ryzy w miesiacu
no czasami 2 z czego 50% to color... drukuje ladnie ale np wydruk z
CORELa 5.E2 trwa zbyt dlugo no ale to p66/8mb ale IMHO jezeli
nie potrzeba ci coloru i kozystasz ze szklarni 3.x/9x/nt to polecam
jednak OKI LED 4W niestety GDI ale kto dzis uzywa 4 mb ramu 8-]
genialny wreczy wydruk i ekonomicznosc i podobne teraz za 700+vat
mozna kupic 8-?...

Natopmiast jak kcesz druki w colorze to tylko _TekTronix_
http://www.acs.com.pl - dostalem od nich oferte SWIETNA
ale ceny ktore sa w USD mogly by byc w PLN 8-]

pa!

P.S. Sorry 4 my english....
DOS NAVIGATOR - REGSITE! http://www.polbox.com/i/impbbs
,dHHb. dHb dHb ,dHHb. ; IMP! BBS +48-94-457298 ;
HH'`HH `HHb dHb dHH. HH..HH ; FidoNet 2:481/59 @Koszalin ;
HH~~HH `dHH'H`HHb' `YHHP' ; TheClub 1996:311/59 ;