Re: Czestotliwosc odswierzania

Autor: Marius T. (marius.tomaschewski_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 01:59:24 MET DST

Adam Salamon wrote:

> Mam karte S3 868. Pracuje mi ona poprawnie w trybie 640x480 256kol w trybie 75
> Hz. Mnie jednak interesuje tryb 640x480 16kol - i tutaj zaczynaja sie
> problemy, gdyz karta nie potrafie wlaczyc wysokiej czestotliwosci
> odswierzania. Program konfiguracyjny (s3refrsh) na to nie pozwala. Czy ktos
> wie, czy jest to w ogole mozliwe?

Jest to mozliwe, i niektore Karty to potrafia.

> Jak wyglada to w przypadku innych kart
> graficznych W TYM WLASNIE TRYBIE oraz w trybie 320x200?

Np. moja stara dobra Elsa WINNER 1000PRO. Jest to Vision864 (z osobnym
SDAC), no i programowalna, tz. mozna jej podac wartosci i zapamietac.

O ile pamietam, potrafia to tez inne (wszystkie??) karty Elsa.

Marius.

--
|  "[...] denke niemals an die Zukunft.    |