Re: Mks_vir i dyski po 1984MB kazdy !!? :((

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 11:12:13 MET DST

On 3 Jun 1997, Andrzej Borsuk wrote:

> Jeszcze jedno na pewnym komputerze widziałem MkS'a który zamiast dzieńdobry
> powiedział
> "Error." i to ABSOLUTNIE wszystko (każda testowana wersja)

Zdarza sie. Win95 tez ma takie objawy :-)

> Osobiście polecam McAfee VirusScan'a a to dlatego że
> * Skanuje pliki na bierząco - nie ma więc że "zapomniałem sprawdzić"

Tylko komu sie chce puszczac tescik co rano na dysku 1,6 MB, gdzie plikow
.exe wiecej niz gwiazd na niebie?

> * Jest na Win95 więc nie zabije się np o ścieżkę dostępu dłuższą niż 66
> znaków

Nie zagniezdzac katalogow do dziesiatego poziomu. Walczyc z tym w
przypadku programow.

> * Radzi sobie z FAT32

Nie mam.

> * Potrafi szukać wirusów w Zip'ach

Trwa dlugo i robi falszywe alarmy, bo akurat kod cosik podobny.

> * Update'y są dostępne przez Internet

Jak dla kogo.

> * MkS jest silnie zlokalizowany - nastawiony na wirusy popularne w Polsce.
> Natomiast McAffe zabezpiecza bardziej ogólnie

To niedobrze. Kupujac polski soft z gieldy mam wieksze prawdopodobiestwo
zlapania wirusa rodzimej proweniencji niz jakiegos innego.

A w ogole to McAfee jest share, a MKS - dostepny na kazdej gieldzie :-))

GSN