Re: Mks_vir i dyski po 1984MB kazdy !!? :((

Autor: Andrzej Borsuk (andrzej_at_alpinus.com.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 01:12:35 MET DST

> A czemu nie zrobić tak jak radzi - odpalić z tejże dyskietki??? Wtedy na
> pewno zadziała tak jak powinien.

A co na to FAT32 ? Tam nie ma tak dobrze..
Pozatym problem nieprawidłowej detekcji dysków dotyczy również odpalania z
dyskietki

Jeszcze jedno na pewnym komputerze widziałem MkS'a który zamiast dzieńdobry
powiedział
"Error." i to ABSOLUTNIE wszystko (każda testowana wersja)

Osobiście polecam McAfee VirusScan'a a to dlatego że
 * Skanuje pliki na bierząco - nie ma więc że "zapomniałem sprawdzić"
 * Jest na Win95 więc nie zabije się np o ścieżkę dostępu dłuższą niż 66
znaków
 * Radzi sobie z FAT32
 * Potrafi szukać wirusów w Zip'ach
 * Update'y są dostępne przez Internet
 * MkS jest silnie zlokalizowany - nastawiony na wirusy popularne w Polsce.
Natomiast McAffe zabezpiecza bardziej ogólnie