Re: K6 ratunku

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 16:38:53 MET DST

On Mon, 2 Jun 1997 13:51:21 +0200 (CEST), Karen wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> napisa (a) w artykule
><199705290205.EAA19476_at_malcolm.rmnet.it>...

>No cžz, zaczac by wypadalo od NOVELA.
>Jak mi wyjasnisz (mysle ze pomimo zlosliwego tonu :-), zostanmy per TY )
>ze dopoki na serwerze mialem AMDki ( wymienialismy je chyba ze trzy razy,
>lacznie z plyta, pamieciami i karta sieciowa ) system nam sie caly czas
>sypal.
>Jesli sobie przypominam, to dopiero po wymianie na Intelka zaczelo sie to
>zachowywac jak nalezy.

czyli jedyny konkret to Novell, i jedynie "o ile sobie przypominasz"
Szczerze watpie zeby mialo to cos wspolnego z AMD.
Procesory AMD wszystkie uzyskiwaly atest Novella czyli
"YES - Net Ware Tested and Approwed"

>Mialem AMD kilka razy i bylem z niego niezadowolony.

to juz trudno zaliczyc do konkretow.

>Wybacz wiec, ale jak kogos cos raz wkur.... to potem ma uprzedzenia :)

to wcale nie upowaznia do tak straszliwie autorytatywnych
stwierdzen, w rodzaju: procesor dla sekretarki czy przecietnego gracza,
zas my ... tu tego ... panie dziejku ... profesjonisci ... uzywamy
wylacznie Intela.
A potem nas wku... monopol tego ostatniego.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi