Re: K6 ratunku

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 11:25:17 MET DST

Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl) wrote:
: Na 6 komputerow w ktorych zainstalowalem K5, 4 po pol roku sie wysypaly.
: Moi znajomi sprzedajacy komputery nie chca sprzedawac K5, bo mieli
: podobne problemy.
: Rzeczywiscie chodzi szybciej (nie liczac FPU), ale tylko wtedy, gdy
: chodzi. A chodzi krotko.
:

Oczywiscie jak zwykle wszystko na "gowniany" procesor. Jak cos sie sypie, to
jest to wina procesora, a nie czegos innego. Kiedys nie chciala mi sie
zainstalowac Windoza95 na pozyczonym komputerze z K5. Zamiast biadolic o
procesorze, przesiedzialem pol nocy nad BIOSem i okazalo sie, ze W95 nie za
bardzo lubi sie z portem drukarki ustawionym na ECP. ( niezle zdziwko, co ?
) Sam uzywam K5 PR133 od jakiegos miesiaca ( intensywnie !!! ) pod OSR2,
Linuxem i do tej pory nie mialem zadnych problemow ( koles, ktory polecal mi
czesci sam przetestowal tony sprzetu i mam do niego zaufanie ).
Grunt to dobre "dodatki" do procesora w postaci plyty glownej itd, itp.

        Wojtek

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Chmielna 10
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | tel.(0-56)54-52-92 (grzeczn.)
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!