Re: K6 ratunku

Autor: Wojtek Kielt (karenkra_at_bci.krakow.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 13:24:43 MET DST

Czolem !

>Mialem AMD kilka razy i bylem z niego niezadowolony.
>
> to juz trudno zaliczyc do konkretow.
No wiesz, gdyby takich jak Ja odezwalo sie wiecej, to bylby to KONKRET
ale, w takim razie nie ma co, przejmowac sie moim zdaniem.

>Wybacz wiec, ale jak kogos cos raz wkur.... to potem ma uprzedzenia :)
>
> to wcale nie upowaznia do tak straszliwie autorytatywnych
> stwierdzen, w rodzaju: procesor dla sekretarki czy przecietnego >gracza,

Tu masz racje, ale ... jak juz pislalem bylem kiedys na ten procek
wku.... :)

> zas my ... tu tego ... panie dziejku ... profesjonisci ... uzywamy
> wylacznie Intela.
> A potem nas wku... monopol tego ostatniego.

No cóz, gdyby teraz INTELa wymazac z historii, to jak myslisz, kto bylby
w tej chwili monopolista ???
I zapewaniam Cie, ze mialby do tego absolutne prawo !

Tak czy inaczej, gdyby nie takie zgredy jak Ja, nie bylo by w ogóle
dyskusji ;)

pozdrowienia

< VVoJo >