Re: Seagate - dziwny problem

Autor: Andrzej Rajczakowski (wegorz_at_geocities.com)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 00:31:36 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: Andrzej Rajczakowski <wegorz_at_geocities.com> wrote:
: >Leci, leci i doleciał do pewnego klastra i ... jeb
: >głowicą (tak jak przy hard resecie!), 0.5 sekundy i znowu: jebudu głowicą.
: >Dzisiaj na drugiej partycji taki sam numer. Pakuję arj-otem a tu jeb głowicą!
: >(Twardy reset, plik w kubeł, format - żadnych bad'ów.)
: >
: wspolczesne dyski twarde nie maja oddzielnych stron talerzy,
[...było o budowie HDD...]

: ale jak juz cos takiego ci sie zdazy, to mozesz sobie poradzic
: w nast. sposob:
: 1. usuwasz trefny plik.
: 2. za pomoca NU robisz samo defragmentowanie plikow (bedzie najszybciej),
: lecz wczesniej zaznaczasz opcje "clear unused disk space".
: aha. to nie na kazdym dysku zadziala.
Ja zrobiłem coś w tym rodzaju: MKS-VIR też ma taką opcję. Po skasowaniu
pliku zapuściłem MKS'a żeby 'wyczyścił nieużywane obszary dysku'. Niestety,
qpa.
Dzięki za rzeczową odpowiedź. Ale co to znaczy: mam dysk do d**y, czy 'ten
typ tak ma'?

--
A. Rajczakowski
wegorz_at_geocities.com, wegorz_at_diuna.ict.pwr.wroc.pl