Re: Seagate - dziwny problem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 10:35:58 MET DST

Andrzej Rajczakowski <wegorz_at_geocities.com> wrote:

>Ja zrobiłem coś w tym rodzaju: MKS-VIR też ma taką opcję. Po skasowaniu
>pliku zapuściłem MKS'a żeby 'wyczyścił nieużywane obszary dysku'. Niestety,
>qpa.
>Dzięki za rzeczową odpowiedź. Ale co to znaczy: mam dysk do d**y, czy 'ten
>typ tak ma'?

>A. Rajczakowski

nie wiem w jaki sposob mks vir zalatwia sprawe. moze uzyj innego programu,
ktory faktycznie kilkakrotnie zasmaruje sektor bez jego czytania.

ale jesli nie da sie usunac, to mozesz uznac ze masz uszkodzony dysk.
ja bym taki dysk trzymal juz tylko na gry :))))) albo rozne eksperymenty.
jesli ci nie bedzie przybywac badow, to mozesz raczej spac spokojnie.
ale jesli beda sie pojawiac coraz to nowe, wazne---w coraz to nowych miejscach,
to w zasadzie mozesz spisac dysk na straty.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |