Re: impuls drozszy

Autor: Tomek Bilski (tbilski_at_wlkp.top.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 00:29:24 MET DST

Woyd wrote:

> Tomek Bilski <tbilski_at_wlkp.top.pl> napisał(a) w artykule
> <3390BBCF.5752_at_wlkp.top.pl>...

> Internetem 0202122 ???????

> Blad panowie!!
> Jak na razie kto ma szczescie to placi 18 gr (W TYM VAT), za 3 min, a
> reszta
> - 73 gr za 1 min od g.8.00-18.00
> - 55 gr za 1 min od godz. 18.00-22.00
> - 36 gr. za 1 min po 22.00
> to w dni robocze,
>
> a w sobote, niedziele i swieta:
> - 55 gr. za 1 min od 8-22
> - 36 gr. za 1 min od 22-8 rano

> [...]

Co do ceny 1 impulsu ( 3 minut dla mieszkańców województw :
szczecinskiego , gdanskiego , bydgoskiego , torunskiego , olsztynskiego
, poznanskiego , bialostockiego , warszawskiego , lodzkiego ,
piotrkowskiego , bialskopodlaskiego , lublinskiego , tarnobrzeskiego ,
kieleckiego , legnickiego , wroclawskiego , opolskiego , katowickiego ,
bielskobialego , krakowskiego - mam nadzieje , ze nic nie pominalem ) to
upieram sie przy 18 gr + VAT ( o ile podwyzka polegala na wzroscie o 1
gr z 17 na 18 - to przeciez te 17 gr bylo BEZ VAT-U !!! - wystarczy
spojrzec na rachunek ; po podzieleniu wartosci brutto usług przez liczbe
impulsow otrzymujemy ~0,1819 czyli 17 + 7 % VAT ) .
Co do podwyzki rozmow zamiejscowych ( we wszystkich pozostalych wojew. )
slyszalem o wzroscie w polaczeniach z telef. komorkowymi :( , ale czy
zwykle zamiejscowe tez podrozaly ?

--
Tomek .
mailto:tbilski_at_wlkp.top.pl