Re: News robot chrzaniony...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 01:58:32 MET DST

cwaniak_at_kis.p.lodz.pl (Slawomir Sidor) writes:

> Jakis marny programista chcial zablysnac swoja wiedza ... ale niestety
> nie zablysnal. Zbyt malo widac zna sie na Inecie.

Z cala pewnoscia. Po prostu dopiero sie z nim zapoznaje, i jeszcze
nie wiem, do czego sluza niektore uslugi (moze mi wyjasnisz, co to za skrot
NNTP, bo czesto o nim slysze, i nikt nie chce mi wytlumaczyc? A takze inny
- TCP/PIP czy jakos tak).

Po drugie - rozumiem, mimo braku mojej wiedzy, ze elementarna logika na
szczescie w Internecie dziala, i jesli list ma okreslona zawartosc jako
US-ASCII, 7bit, to wszystkie znaki (wlaczajac np. cytaty) musza temu
odpowiadac. Niektorzy niestety nie moga tak prostej rzeczy zrozumiec,
byc moze juz za dlugo siedza w tym calym Internecie :(

Jesli Twoj program jest na tyle kaleki, ze nie mozna w nim wpisac
poprawnego naglowka (odpowiadajacego tresci listu), to moze powinienes
zajac sie nim, a nie pracujacym _prawidlowo_ i calkowicie zgodnie
z np. normami RFC, oraz zdrowym rozsadkiem, robotem?

(Ok, jest jeszcze kilka malych bugow w moim robocie, ale nie dotycza
one cytowanych dlugich linii ani polskich znakow (ew. CP*) w nich).

--
Krzysztof Halasa