Re: Polski shareware i freeware

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 19:55:13 MET DST

 Jaroslaw Lis wrote in article <5m4k5n$c10$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>In pl.comp.os.winnt Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
>: BTW - usmialem sie z podanej wczesniej propozycji wyszukiwania
>: polskiego shareware'u za pomoca AltaVisty et consortes. A jakiez
>: haslo nalezaloby podac? :-)))
>
>"program and (cena or cennik or dystrybucja or jakies_typowo_polskie_
slowo)".

>J.

Pod warunkiem, ze znasz jakiekolwiek dane.

A jesli szukasz po prostu polskich programow i nie masz pojecia, czy,
gdzie i jakie sa? Wtedy taka strona jest jak znalazl. Chyba logiczne.
Polskie programy maja te zalete, ze sa dostosowane do naszej
specyfiki. Vide: Pajaczek, ktory nie tylko jest, IMHO, jednym z
dziesieciu najlepszych edytorow HTML na swiecie (tak, tak, bede
bronil tej oceny!), ale z punktu widzenia polskich potrzeb jest po
prostu najlepszy. A gdzie na swiecie znalezc konwertery CP-ISO? A
mamy juz kilka odrebnych programow, jesli nie liczyc wbudowanego
konwertera w Pajaczku.

Poza tym strona ma za zadanie promocje polskiego oprogramowania. Ja
sam nie wiedzialem, ze istnieje kilka programow, a dopiero odzew ich
autorow uwiadomil mi, ze sa. Czy popularnosc Pajaczka i Hedita nie
jest posrednim dowodem, ze moga sie takze pojawic inni bardzo
utalentowani ludzie, robiacy swietne programy? A taki WebMajster -
graficzny edytor HTML, ktorego autor, Piotr Gepert, nie ma na razie
dostepu do Internetu. Na razie na dorobku, ale po dopracowaniu moze
byc naprawde dobrym programem.

Pawel