Re: News robot chrzaniony...

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 22 May 1997 - 15:43:40 MET DST

: > Ostatnio dostaje coraz czesciej listy od jakiegos news robota
: > pl.comp.pecet, ktory uparcie twierdzi, ze w moich wiadomosciach jest
: > cos
: > nie tak. Mam w ustawieniach przesylanie przez MIME, ale nie wiem co
: > jest. Napisal mi, ze to moze wynikac z wierszy dluzszych niz 78
: > liter.
: > Wobec tego na jaki mam przestawic format wysylania poczty?

: Jest on za przeproszeniem do dupy.
: Czy nikt nie przewidział takiej sytuacji: odpisuję na jakiś list (tzw.
: Re).
: Ja nie wwalam żadnych ogonków, ale w poprzedniku już były ---> czyli mój
: list jest też dla Robota błędny, a to jest na pewno do dupy.

Jakis marny programista chcial zablysnac swoja wiedza ... ale niestety
nie zablysnal. Zbyt malo widac zna sie na Inecie.

 Slawomir Sidor