Re: Corel Draw

Autor: Cozy (cozy_at_polbox.com)
Data: Wed 21 May 1997 - 15:46:44 MET DST

"Wojciech Gniado" <wojtek_at_orbis.pl> wrote:

>Mam taki problem:

>Posiadam plik Corel Draw (*.cdr) i chcialbym go otworzyc innym programem i
>najlepiej zachowac jako *.jpg, lub tez przerobic na format html.

>Czy ktos moglby mi podac jaki program ma odpowiedni konwenter ?

>Mam w tej chwili dostep do programu Corel (chwilowo), wiec z opcji "save as
>...." moge cos wybrac ; ale co bedzie najlepsze ?

>Prosze o odpowiedzi na moja skrzynke i z gory dziekuje !
>pozdrawiam

>Wojciech Gniado
>wojtek_at_orbis.pl

Pliki .cdr Corela, czyta Paint Shop Pro od wersji, chyba 3, a napewno
najnowsze wersje, ktore mozna znalez w sieci. Efekt niestety nie jest
za ciekawy, ale mozesz nim przekonwertowac plik .cdr do formatu .jpg
Natomist .html nie jest formatem pliku graficznego i tu mylisz
pojecia. Mozesz wstawic w dokumencie html'a odwolanie do pliku
graficznego w formacie, np. .jpg, ale nie bedzie on stanowil z tym
dokumentem calosci.

Cozy
** And now something completly different **