Corel Draw

Autor: Wojciech Gniado (wojtek_at_orbis.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 08:27:14 MET DST

Mam taki problem:

Posiadam plik Corel Draw (*.cdr) i chcialbym go otworzyc innym programem i
najlepiej zachowac jako *.jpg, lub tez przerobic na format html.

Czy ktos moglby mi podac jaki program ma odpowiedni konwenter ?

Mam w tej chwili dostep do programu Corel (chwilowo), wiec z opcji "save as
...." moge cos wybrac ; ale co bedzie najlepsze ?

Prosze o odpowiedzi na moja skrzynke i z gory dziekuje !
pozdrawiam

Wojciech Gniado
wojtek_at_orbis.pl