Re: Corel Draw

Autor: Marek vel Gnome (mfrancik_at_hotmail.com)
Data: Wed 21 May 1997 - 17:12:59 MET DST

 Wojciech Gniado wrote in article <5lu6ck$abi_at_info.nask.pl>...
>Mam taki problem:
>
>Posiadam plik Corel Draw (*.cdr) i chcialbym go otworzyc innym programem
>najlepiej zachowac jako *.jpg, lub tez przerobic na format html.
[...]
>Mam w tej chwili dostep do programu Corel (chwilowo), wiec z opcji "save
as
>..." moge cos wybrac ; ale co bedzie najlepsze ?

Najlepsza bedzie konwersja z poziomu Corela, chociaz nie wiem jak wyglada u
niego kompresja JPEG -- jesli nie najlepiej, to:
Skonwertuj do TIFF w odpowiednio potrzebnej Ci rozdzielczosci oraz palecie
True Color i, z tego samego pakietu, w PhotoPaint do JPEG -- ten niezle to
robi.

---
Marek