CD-ROM SCSI wiesza system

Autor: Janusz Makówka (btxjm_at_boruta.gig.katowice.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 15:00:44 MET DST

Uczeni w piśmie koledzy,
poradźcie, co zrobić w takiej sytuacji.
Mam napęd CD SCSI Toshiba x4 XM5401B widziany przez WIN jako XM-5401TA,
który od jakiegoś czasu odmawia mi współpracy z WIN95 w tem sposób, że
podczas próby odczytu jakichkolwiek płytek(prócz audioCD) wiesza system
na twardo od razu lub po jakiejś chwili. Zaznaczam, że pod DOSemchodzi
bez zarzutu. Nie jest to sprawa hardware'u, bo niedawno, gdy objawił mi
się ten problem serwis Digitala dostarczył mi napęd i po wymianie dalej
dzieje się to samo. Dyskietki z driverami nie mam a w instalacjach
Windowsów ten typ (ani producent) nie występuje.

HELP!