Re: Problemy techniczne z lista PECET

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 04 May 1997 - 23:54:13 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:

> Z tego co ja widze, news.lublin.pl jest dosyc czesto kladzony.
> nie wiem czy robi to z czyjas pomoca, czy z wlasnej woli.
> Jak sie podniesie, to byc mozne wznawia wymiane listow,
> ktorych transmisja albo swiezo sie zakonczyla, albo tez
> byly transmitowane kiedy serwer poszedl spac.

To nie ma znaczenia, news server nie przyjmie drugi raz tego samego listu
(z tym samym MessageID). No, chyba ze ma zwalone history, ale...

> Ja newsreaderem
> np. widze po podniesieniu dwie pozycje dla okreslonego listu,
> ale oba listy maja identyczny ID. Byc moze to jest przyczyna.
> Byc moze jeszcze jakis news serwer zachowuje sie podobnie :)

... nic na to nie wskazuje, poniewaz newsreader dostaje od serwera
listy wlasnie na podstawie Message-ID. Czyli newsreader musi 2x
kazac przyslac sobie ten sam list.

No, chyba ze to serwer podaje mu 2x taki sam MessageID, ale to jednak
troche dziwne.

--
Krzysztof Halasa