Re: Problemy techniczne z lista PECET

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 12:23:38 MET DST

Z tego co ja widze, news.lublin.pl jest dosyc czesto kladzony.
nie wiem czy robi to z czyjas pomoca, czy z wlasnej woli.
Jak sie podniesie, to byc mozne wznawia wymiane listow,
ktorych transmisja albo swiezo sie zakonczyla, albo tez
byly transmitowane kiedy serwer poszedl spac. Ja newsreaderem
np. widze po podniesieniu dwie pozycje dla okreslonego listu,
ale oba listy maja identyczny ID. Byc moze to jest przyczyna.
Byc moze jeszcze jakis news serwer zachowuje sie podobnie :)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |