Re: os/2: to be or not...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 04 May 1997 - 23:20:55 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) writes:

> /> Ale ja z newsami radze sobie w zupelnie inny sposob: newsy sa sciagane
> /> przez UUCP codziennie, automatycznie, ja je czytam na swoim komputerze.
>
> /> Wada: trzeba miec znajomego admin'a, ktory skonfiguruje dla nas UUCP.
> /> O ile wiem cos podobnego mozna osiagnac przez np. suck, ale mi odpowiada
> /> bardziej UUCP.
>
> Czy jest to rzeczywiście tak trudne i czy pozwala na realną pracę
> offline ?

Trudne? Nie, nie ma w tym nic trudnego.
Oczywiscie, ze pozwala na normalna prace offline - tzn. pracuje sie tak,
jakby serwer news byl online, a polaczenia nie ma.

Zreszta, w przypadku uucp, serwer jest online - na naszej maszynie :)

> A co z pocztą, w ten sam sposób czy jakoś inaczej ?

Identycznie.

Dziennie to kilka minut polaczenia na 33k6. I to calkiem bezobslugowego.

--
Krzysztof Halasa