Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Tue 29 Apr 1997 - 23:26:37 MET DST

On 1997-04-28 padam said:
>Ciekawe jest dla mnie rowniez stawianie serwera NetWare na squadaku
>- gratuluje mocnych nerwow. Kombinacja SFT III - 2 squadaki to juz
>chyba nawet nie lekkomyslnosc (nie pamietam kto sie pod tym
>podpisal). Wystarczy zajrzec sobie do dowolnej encyklopedii
>Novell'a i zobaczyc ile sprzetu nie wspolpracuje ze soba lub co
>gorsza udaje, ze wspolpracuje - i jest to sprzet firmowy.

Wlasnie przebudowywalem jeden server skladakowy
na nowszy (plyta, procesor, pamiec, obudowa, NIC'e PCI) system
dyskowy stary (AHA 1540 2 dyski Fujitsu 1650?) i dziala
bez problemow jakie mial stary :-)) Wazne jest aby nie
korzystac z "wynalazkowych" elementow a uzyc jak najbardziej
standardowe wtedy sa duze szanse, ze bedzie dzialac od razu.

>Firmowe komputery o architekturze servera sa badz co badz testowane
>na okolicznosc pracy pod tym czy innym systemem.

Skladaki tez trzeba przetestowac szczegolnie jesli
maja robic za server'y. Nie widze roznicy jesli
naprawde fachowiec skladal komputer pod server.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;35;40mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive