Re: AMD K5 1333

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 23:35:23 MET DST

>procesor.Wst pnie za o y em e b dzie to K5133.
>1.s podrabiane (szlif z 100-tek)
>2.kr jakie trefne partie (szybko si przegrzewaj )
>3.ogólnie wieszaj si cz ciej ni intelowskie

1. Akurat PR-133 o szlifowanie bym nie podejrewal, bo: metalowe -
wygladalyby pasqdnie po przemalowaniu/przeszlifowaniu.
2. Procesorow PR-120 wlasciwie nie spotyka sie, wiec nie wiem z czego
mialby byc to szlif... Mozna przyjac, ze PR-133 nie ma w wersji
szlifowanej. Nie przgrzewaja sie szybciej, przynajmniej niczego takiego
nie stwierdzilem. Duzo wiecej problemow sprawialy PR-100 czy PR-90, ktore
faktycznie czasem nie chcialy poprawnie pracowac przy ich nominalnej
predkosci, choc to NIE byly szlify.
3. Ogolnie to nie wiem, ale jakbym mial wybierac to wolalbym P120 Intela,
porzadna plyte, 83MHz external. Realnie by ci wyszlo 125MHz Intel
pracujacy szybciej od AMD PR-166 ;)

>Nie wiem co o tym wszystkim s dzi ,w ko cu taki Vobis sprzedaje
>komputery z K5, wi c powinno by ok.
>Komputer wykorzystuje w wielu zastosowaniach(programowanie, gry,muzyka)

Vobis sprzedaje najgorszy chlam, wiec nie jest to miarodajne i wiarygodne
zrodlo czegokolwiek. K5 nie jest to dobry procesor. Ot podrobka Pentium,
ktora nawet dziala. Jest tani, a do wielu zastosowan wystarczajacy. Jesli
nie musze to nie montuje go w komputerach klientow. Decyzja oczywiscie
nalezy do Ciebie.

karpio