Re: myszka PS2 na RSa

Autor: Pawel Komos (cmos_at_szc.ternet.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 23:28:33 MET DST

Przemek Grabarek <przemek_at_jmk.lodz.pl> napisał(a) w artykule
<33660CB5.26D3_at_jmk.lodz.pl>...

> (ciach)
> Czesc!
> Ja tez wielokrotnie probowalem z taka przejsciowka i nic, a myszy to
> oryginalny MS i rownie oryginalny Logitech.
> Technicznie myszy PS/2 roznia sie znacznie od RS-owych wiec niby brak
> powodzenia na tym polu jest zrozumialy, ale te przejsciowki ...
> Gdyby ktos mial jakies doswiadczenie ja rowniez oczekuje informacji.
> Przemek.

Ogolnie to ciekawe. Mam mysz bezprzewodowa szeregowa (na podczerwien) z
masy upadlosciowej ESCOMu. W komplecie byla przejsciowka z PS/2 na
szeregowe. Nie sprawdzalem jej z braku sledzia, ale sadze ze skoro jest to
dziala. Jak komus zalezy moge pomierzyc ktora koncowka z ktora polaczona.

--
Pozdrowienia