Re: myszka PS2 na RSa

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 19:08:17 MET DST

MaG <mag_pl_at_irc.pl> wrote:
>Pytanko :
> Mam myszke (HP) ze zlaczem PS2 , zaopatrzylem sie nawet w przejsciowke
>do RSa (bo takie tylko zlasze mam na plycie ;) i ..... nic nie dziala.
>Jak to zrobic zeby mysz PS2 mogla byc uzywana przez RSa ?

> Marcin Gizycki (MaG) mag_pl_at_irc.pl

Ciezka sprawa. Raczej ci sie tak prosto nie uda.
Myszka PS i tak ma transmisje typu RS, ale ....
myszki RS wytwarzaja sobie napiecie zasilajace
ze stykow sygnalowych. a myszy PS maja juz po ludzku
podlaczone oddzielne zasilanie.

Ktos mi cos mowil ze sa jakies dziwne przelotki do
podlaczenia PS'ow do RS'a. Dodatkowo sie to podobno
wpina w gniazdo klawiatury, zeby pobrac zasilanie.
I co ? Ja czegos takiego na oczy nie widzialem.

Sprawdz czy na plycie nie masz przypadkiem pinow do
podlaczenia
sledzia do myszy PS/2. Nowe plyty zwykle to maja.
Jesli masz, to postaraj sie o sledzia. Ale tu uwazaj.
Dokladnie sie zorientuj jakie sygnaly sa na ktorych pinach.
Bo jak podlaczysz zle, to z myszy pojdzie ci dym (NA PS JEST
WYPROWADZONE ZASILANIE!!!!). Ja tak raz podlaczylem,
na szczescie szybko odlaczylem i tylko smrod sie roszedl :))
ufff....

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |