Re: Problem z Winsock

Autor: Ireneusz Makowski [RENE] (renemawi_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 19:47:26 MET DST

Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<slrn5ma15c.78.joshua2_at_powercomp.com.pl>...

> A co proponujesz w zamian?

Dzięki za pouczenie .
Poniższe sugestie oparłem na założeniu, że chciałbyś łączyć się głównie z
Internetem.
Jak sam zuważyłeś po instalacji Netscape'a Trumpet wywala błąd, a to
dlatego,
że Natscape podczas instalacji kopiuje na hdd własną bibl. winsock.dll.
Skoro Netscape ma winsock'a, to musi umieć łączyć się przez modem bez
pomocy Trumpeta.(Nie sprawdzona hipoteza)
Przed instalacją Netscap'a zachowaj Trumpet'owego winsock' a w innym
folderze.
Po instalacji skopiuj go na tego, którego wrzucił Netscape.
Słyszałem, że są osoby, które za pomocą batch'a podmieniają winsock'i
(jeśli wcześniej utworzyły ich kopie) w zależności od tego jaki program
do łączenia będzie uruchamiany.
Obecnie używam W95 Dial-up , ale poprzednio pod W3.11zainstalowałem
najpierw IE , a potem Netscape'a .W IE pod Win 3.1x jest coś takiego jak
kreator połączeń i on był odpowiedzalny za łączenie z Internetem przez
modem
bez względu na to, czy uruchamiałem IE, czy Netscape'a.Wynika z tego, że
Netscape widzi utworzone połączenia przez narzędzie dostarczone z
IE.(Hipoteza)

Trumpet'a używałem tylko raz, kiedy chciałem zobaczyć jak
się ma usługa płatnego provider'a(silesia pik.....) do
usługiTPSA.(Porównanie prędkości
ładowania stron itp...).
Dodam tylko , że musiałem korzystać z dwóch telefonów - na jednym ich
serwer,
żeby mnie widzieli, na drugim ich administrator podający słownie etapy
konfiguracji
 (ich IP, moje IP, edycja skryptów logowania).Po dwóch dniach i kilku
telefonach dałem
sobie spokój (różnica prędkości była prawie żadna).

Powyższe wywody oparte są na moich niewielkich doświadczeniach, jeśli
chodzi
o łaczenie pzrez modem dlatego być może wkradły się tutaj jakieś złe
wnioski(czytaj:kompletne bzdury).
Wiem jedno pierwsze połączenie z Internetem uzyskałem bez pomocy Trumpet'a
bezpośrednio po instalacji
Inernet Explorera(Win 3.11).

Na koniec zapytam dlaczego nie Win 95 ?

--
"Nie oczekuj od innych pomocy.
 Jeśli pomogą, to dobrze. Jeśli nie, to nie becz."