Re: myszka PS2 na RSa

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 16:53:28 MET DST

Dnia 29 Apr 97 MaG napisał(a) co następuje:

> Pytanko :
> Mam myszke (HP) ze zlaczem PS2 , zaopatrzylem sie nawet w przejsciowke
> do RSa (bo takie tylko zlasze mam na plycie ;) i ..... nic nie dziala.
> Jak to zrobic zeby mysz PS2 mogla byc uzywana przez RSa ?

Spróbój sam sobie zrobic taką przejściówkę - badziewie 'made in china' firmy
zdaje się Computer Accessories (b. popularna na giełdzie i w sklepach) ma
jakieś dziwne połączenia (może to do czego innego?). Kabelki należy połączyć
tak: (na podst. http://www.blackdown.org/~hwb/hwb.html)

PS/2 RS
 3 - 5
 2 - 2
 6 - 3
 4 - 7

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html