Re: Procesory part I

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 19:02:26 MET DST

Jarek Zelazko <radar_at_zszotwo.waw.ids.edu.pl> wrote:
: Czy ktos mi powie co jest z tymi procesorami Cyrixa ?

: W testach w roznych periodykach ( ale madre slowo ( skad ja je znam ))
: Cyrixy wypadaly calkiem niezle. Z tego co tu czytam procesory te nie sa
: najplepsze. Znam pare osob, ktore maja Cyrixy i o ile wiem nic sie nie
: pierdzieli ( ale te osoby w wiekszosci graja ).

Czy możesz dodać co to znaczy "nie są najlepsze" ? Moim zdaniem albo są
lepsze albo nie albo ktoś Cię w konia robi.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*