Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 27 Apr 1997 - 23:23:20 MET DST

In article <01bc4ef4$4b800880$77b2ccc2_at_bmwi08>, Marcin Madrzak wrote:
>A czy ja pisalem, ze dlatego bo wydajniejszy? A czy wydajnosc to juz
>wszystko?

Oczywiście, że nie.

>A serwis, mozliwosci rozbudowy o dodatkowe komponenty i to takiej
>rozbudowy, ze podlaczam i chodzi a nie podlaczam, dwa dni konfiguruje i
>moze chodzi.

W przypadku "oryginałów" jest spora możliwość, że po podłączeniu np. nowego,
dużego dysku SCSI nie chce on działać, mimo że ze składakiem chodzi.
Dlaczego? Bo sterownik w komputerze został przez producenta "podrasowany"...

>Wiem, ze mozna zlozyc skladaka o naprawde duzej mocy, ale dlaczego duze
>firmy kupuja markowe a nie tansze i conajmniej rownie wydajne. Chyba obaj
>wiemy.

Z tego samego powodu, z jakiego kupują Microzę95. REKLAMA i nic ponadto.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|