Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 09:52:25 MET DST

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

>Z tego samego powodu, z jakiego kupują Microzę95. REKLAMA i nic ponadto.

Niekoniecznie. Gdyby w gre wchodzila tylko reklama, w Polsce
kupowano by glownie Ocipusy. Tzw 'przecietna kadra kierownicza'
nie odroznia firmowosci by Ocipus SA od firmowosci by IBM
- a pieniadze liczyc potrafi.
Dupochron tez rzecz wazna. Prawdziwek to prawdziwek - kupujac
go nalezy sie spodziewac, ze bedzie chodzil niezbyt szybko, ale
niezawodnie. Jakosc skladaka zalezy od duzo wiekszej liczby
zmiennych.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl