Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 12:08:55 MET DST

A czy ja pisalem, ze dlatego bo wydajniejszy? A czy wydajnosc to juz
wszystko?
A serwis, mozliwosci rozbudowy o dodatkowe komponenty i to takiej
rozbudowy, ze podlaczam i chodzi a nie podlaczam, dwa dni konfiguruje i
moze chodzi.
Wiem, ze mozna zlozyc skladaka o naprawde duzej mocy, ale dlaczego duze
firmy kupuja markowe a nie tansze i conajmniej rownie wydajne. Chyba obaj
wiemy.

Pozdrowienia

--
Marcin Madrzak