Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 05:56:42 MET DST

 Jacek Osiecki wrote in article ...

>Z tego samego powodu, z jakiego kupują Microzę95. REKLAMA i nic ponadto.
>
>Pozdrawiam,

Skroro Panowe pisza to ja odpowiem.
 Markowy PC to najczesciej markowy, wiec dobry, service.
To tez dobra literatura (opis)
To tez pewnosc ze bedzie z kim rozmawiac za pol roku.
Tak to przynajmniej jest w USA. Podejrzewam ze w Polsce musi byc podobnie.

Co do reklamy to reklamuja sie wszyscy. Skladaki i IBM tez.