Re: os/2: to be or not...

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 20:42:22 MET DST

In article <335F09F2.48EE_at_iopan.gda.pl>, Jacek Piskozub wrote:

>Eeee. Jesli sie przestanie podchodzic do systemow operacyjnych jak do
>fetyszow to staje sie oczywiste, ze sluza one do puszczania programow.
>Czyli jednak dostepne oprogramowanie jest dosc silnym argumentem w
>wyborze OS-u.

Nie tylko dostępne programowanie, ale także funkcjonalność rozwiązań. Na
przykład, nikt rozsądny nie będzie stawiał jakiegokolwiek serwera w
Internecie na Windozie95 (z powodu bezpieczeństwa, a raczej jego braku ;)
ani na NT (wymagania sprzętowe+finansowe+powolność). Również jeżeli ktoś
tworzy stanowisko do pracy w Internecie, to jeśli stawia je na W95, to po
prostu popełnia błąd.

Jeśli natomiast ktoś stawia na maszynie Linuxa wyłącznie po to, żeby
uruchamiać spod DOSEmu bazy danych, to też nie robi rzeczy uważanych
powszechnie za normalne...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|