Re: No Rom Basic

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 20:42:21 MET DST

In article <335E145D.1629_at_free.polbox.pl>, Waldemar Szymanski wrote:
>Witam,

>Kumpel kupil WD'ka. Jako, ze to swierzo upieczony uzytkownik PC wiec
>przyszedl do mnie po prosbie aby mu go podlaczyc.

>jako aktywna. Laduje system z dyskietki (Jest juz dysk C: ). Teraz
>format c:/s , wyciagam dyskietke i reset. Caly zadowolony czekam az
>zaladuje sie system z twardziela a tu niespodzianka komputer wita
>mnie dowcipnym komunikatem (NO ROM BASIC SYSTEM HALTED). Rece mi opadly.

Miałem coś takiego jak kupiłem shitną płytę z syfnym AMI WinBIOS. Skutek
był dokładnie taki. Poprawiło się dopiero, gdy podzieliłem dysk na partycje.

>Poradzilem kumplowi zeby poszedl do sprzedawcy i kazal mu zrobic tak
>aby komputer potrafil zaladowac z tego dysku system albo wymienil dysk.

Lepiej niech wymieni płytę. Albo w ostateczności zrobi upgrade BIOSa.

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|