Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 20:42:21 MET DST

In article <Pine.SGI.3.91.970421232054.26470H-100000_at_ck-sg>, Romuald Zylla wrote:

> Dla ciebie jak juz umiesz to wykorzystac.
> Worda czy Accessa tez sie w minute nie nauczy
> ale IMHO szybciej niz TeXa

No nie wiem... zwłaszcza to microzowe łączenie danych, pobieranie
konkretnych danych z Accessa do Worda... Według mnie szybciej można się
nauczyć paru komend w TeXu.

> Jakies skale z boku sa i z gory takze w Wordzie 6
    ^^^^^^
No właśnie, JAKIEŚ. Dokładniej mówiąc, bezużyteczne... zbyt mało dokładne,
no i wymiary na nich mają się do rzeczywistych jak... nie, w ogóle się nie
mają :)

> mowie o czasie od wstawienia danych w odpowiednie pola
> do czasu wyplucia papieru przez drukarke.
> (wiem, wiem w Wordzie trzeba poczekac dluzej niz 30 sek)

Tylko że trzeba jeszcze tą krowę uruchomić, załadować dokument, i dopiero
wtedy można wpisać dane.
No i nie możesz zrobić skryptu który zrobi kilkadziesiąt wydruków z danymi
pobranymi z TEKSTOWEGO pliku...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|