Internet via telefon.

Autor: Rafal Wojtanowski (albi_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 15:47:11 MET DST

Szukam programu do laczenia sie z internetem za pomoca telefonu ( uzywam
Trumpet) Dokladnie chodzi mi o program ktory gdy wykrecany numer bedzie
zajety, automatycznie wybierze jeden z kilku innych dostepnych do skutku,
czyli do polaczenia sie z zadanym numerem.

Prosze o pomoc lub miejsce gdzie moge ja znaezc!

--
                                           aL(i)Bi