Re: Pytanie

Autor: Konstanty Skoczylas (kostas_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 17:30:25 MET DST

Michal Jelinski wrote:

> Z tego co sie orientuje masz juz praktycznie do wyboru tylko 2: 690 i
> 400
 Podobno 400 jest> bardzo fajna i szybka (mala zgrabna itd). Obecnie
Kupuja ja glownie
> firmy prywatne (wiadomosc z rachunkow sklepowych), wiec ma na pewno
> dobry wydruk czarno-bialy (ja wlasciwie nawet nie wiem, czy ona drukuje
> w kolorze). Radze uwazac na to z jaka glowica ja sprzedaja (kolor jest
> ok 20-40 % drozszy od czarnego.

400 jest bardzo fajna.Drukuje zaroowno cz-b jak i ,po wymianie glowicy
,w kolorze ( jakosc nie jest moze najlepsza ale mozna rozrooznic kolory
:).Niestety jesli uzywasz glowicy z kolorem to kolor czarny jest
skladany z trzech kolorkoow i wyglada wtedy jak ciemno brazowy :(.Ta
wade maja takze i inne drukarki .

kostas_at_free.polbox.pl