Re: Internet via telefon.

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 07:34:32 MET DST

On 24 Apr 1997 13:47:11 GMT, Rafal Wojtanowski
<albi_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

>Szukam programu do laczenia sie z internetem za pomoca telefonu ( uzywam
>Trumpet) Dokladnie chodzi mi o program ktory gdy wykrecany numer bedzie
>zajety, automatycznie wybierze jeden z kilku innych dostepnych do skutku,
>czyli do polaczenia sie z zadanym numerem.
>
>Prosze o pomoc lub miejsce gdzie moge ja znaezc!

Nie napisales jakiego systemu uzywasz. Jezeli Win95 - polecam NetBar
(sciagniesz go np. z Tucows). Ma cale mnostwo fantastycznych bajerow,
rejestracja kosztuje ok. 15 USD. Nie wiem jak wspolpracuje (jezeli w
ogole) z Trumpetem, uzywam tylko z Dial-Up Networking - NetBar
przejmuje nad nim pelna kontrole.

Pozdrawiam
Artur

Artur Robert Stuczynski [stucz_at_free.polbox.pl]
Windows 95 są jak kobieta - przynajmniej raz
w miesiącu odmawiają posłuszeństwa...