Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 12:18:37 MET DST

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla) writes:

> Nauczysz go sie tym poslugiwac ?

Ja nie mowie, ze pierwszy raz na oczy widzialem komputer przy okazji
drukowania tych przelewow, ale jesli chodzi o TeX'a - to owszem - pierwszy
raz w zyciu uzylem TeXa w stopniu wiekszym niz "tex gotowy_napisany_przez_\
kogos_tekst; xdvi gotowy...". Czyli m.in. pierwszy raz zetknalem sie ze
skladnia TeXa, i po kilkudziesieciu minutach mialem dzialajacy skrypt
robiacy za pomoca TeXa to, co mnie interesowalo, i to w 100%.
Nie twierdze oczywiscie, ze umiem w tej chwili poslugiwac sie TeX'em.

W kazdym razie zrobienie tego samego w Wordzie _mi_ zajeloby prawdopodobnie
duzo wiecej czasu (jesli by sie w ogole dalo zrobic).

--
Krzysztof Halasa