Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 23:26:58 MET DST

On Mon, 21 Apr 1997, Jarek Lis wrote:

> Mozna. Ale Tex'em wygodniej, szybciej, i przenosniej :-).

  Nauczysz go sie tym poslugiwac ?

> : ale teraz powiem: nie nadaje sie, mimo ze tak go uwielbiasz i jest
> : taki genialny.
>
> Alez sie pieknie nadaje.

  Dla ciebie jak juz umiesz to wykorzystac.
  Worda czy Accessa tez sie w minute nie nauczy
  ale IMHO szybciej niz TeXa

> : Powiem jeszcze raz: kazdy sensowny edytor tekstu typu WYSIWYG
> : nada sie do tej roboty.
>
> A zrobili juz taki, ktory oprocz kartki wyswietla jeszcze dwie linijki
> u gory i z boku, cyferki na linijkach dadza sie odczytac, a tekst
> na ekranie 7cm od gory i 8cm od lewej, bedzie na kartce na tych pozycjach,
> z dokladnoscia 2mm?

   Jakies skale z boku sa i z gory takze w Wordzie 6

> : Im szybciej bedzie dzialal tym lepiej.
> : Jesli mu w TeXu napiszesz program, ktory bedzie dawal wydruk
> : w ciagu pol minuty to OK polecam TeXa.
>
> Mowisz o wydruku kolejnym, czy tworzeniu wzorca? Kolejny wyjdzie
> z Tex'a w te 30s, wzorca Wordem nie zrobisz w 30s.

  mowie o czasie od wstawienia danych w odpowiednie pola
  do czasu wyplucia papieru przez drukarke.
 (wiem, wiem w Wordzie trzeba poczekac dluzej niz 30 sek)

  Wzorzec, czyli zaprojektowanie tej strony z rubrykami
  to oczywiscie zajmie nam dluzej niz minute.

  A kolejny wydruk ? To znaczy kopia czy kolejny formularz z nowymi danymi?

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----