Mysz umarla. Kwarc do scalaka HM8350A.

Autor: Rafa/l Stajkowski (e61270rs_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 12:31:25 MET DST

 W niedziele podczas zabawy, z biurka zeskoczyla mi mysz (przezroczysty
datalux ). Wyrznela ryjem o podloge, tak, az jej zeby (klawisze) wylecialy
- wszystkie trzy. I tak juz zostala na grzbieciku do gory kuleczka.
Sztywna i zimna. Nie odpowiadala na krecenie kulka, a nawet
bezposrednie krecenie roleczkami i naciskanie guziczkow.
Wzialem ja szybko na stol operacyjny, obejrzalem dokladnie cala
plytke (czy nie ma pekniecia), czy nie ma zimnych (g)lutow, omomiarka
przejrzalem czy przypadkiem jak trzasnela, nie przygryzla sobie kabelkow.
Kabelki byly cale. Ale w poblizu scalaczka HM8350A jest taka mala srebrna
puszeczka (tak jak kondensator elektrolityczny malej pojemnosci bez
oslony. Ani chybi kwarc. Jak w niego pstryknac, to w srodku cos lata.
Zazwyczaj jak pstryknac w kwarc to delikatnie brzeczy (jak delikatnie
pstryknac :), a w tym cos sie przesypuje. Zupelnie jak piasek.
 Dokonalem wiwisekcji myszy A4 Tech z napisem "Opsrymus", czy jakos tak :)
na grzbiecie. W srodku jest prawie identycznie. Ten sam scalak, troszke
inaczej rozwiazana mechanika. Nie chcialbym aby A4 Tech (beznadziejny bo
rozklekotany, ale zawsze co dwie myszy to nie jedna) posluzyl jako
honorowy dawca organow dla dataluxa i w zwiazku z tym mam pytanie :

 Jakiej czestotliwosci kwarc jest potrzebny do scalaka HM 8350 A ?

Podejrzewam, ze taki sam kwarc jest w kazdej myszy z tym scalakiem, wiec
jezeli ktos z Gdanska ma sztywna mysz z ta koscia niech da znac. Po
udanej transplantacji pochowam jego mysz z wszelkimi honorami :)
Pogrzeb na koszt firmy.

Dobra, dobra, wiem ze myszy sa tanie i po co zawracam gitare itd itp, ale
ja sie przyzwyczailem do tej JEDYNEJ, koniec i kropka. Zalezy mi na
uruchomieniu zwierzaka i nic mnie nie przekona do kupna nowego. (ale tylko
krowa nie zmienia pogladow :)

Odpowiedzi (w miare mozliwosci oczywiscie) prosze przeslac na priva.
(Przez pl.comp.pecet trudno sie przekopac po dluzszej nieobecnosci.)

Z powazaniem dochto'r weterynaryi wszelakiej ...

Sniegowy
-======-
Rafal Stajkowski