Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 12:42:58 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: 15 pecetow to malenka firemka :-).

Zgadza sie. Nigdy nie twierdzilem, ze "moj" korytarzyk i przylegle do niego
cztery pokoje do duza firma :)

: Polska, Word Perfect [5000 komputerow w jednym budynku],

5K maszyn w jednym budynku pewnie nie mam, ale liczyc by je trzeba i tak
w tysiacach :)

: Kupujesz n+2 komputery i masz czesci zamienne.

Wole kupic czesci luzem - bo np. nie potrzebuje miec w zapasie flopow,
myszy, klawiatur itp

: A Ty masz pracowac, a nie naprawiac komputery! Pamietaj ze godzina pracy
: specjalisty [czyli Twojej] to $50 :-)

Pamietam. Pamietam rowniez, ze moja praca polega na tym, zeby zrobic tak,
zeby wszystko dzialalo OK, a nie na czekaniu, az serwis raczy sie pojawic.

--
	Leszek.