Re: Mysz umarla. Kwarc do scalaka HM8350A.

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 01:12:11 MET DST

On Wed, 23 Apr 1997 12:31:25 +0200, Rafa/l Stajkowski
<e61270rs_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl> wrote:

[...]
> Jakiej czestotliwosci kwarc jest potrzebny do scalaka HM 8350 A ?
>
>Podejrzewam, ze taki sam kwarc jest w kazdej myszy z tym scalakiem, wiec
>jezeli ktos z Gdanska ma sztywna mysz z ta koscia niech da znac. Po
>udanej transplantacji pochowam jego mysz z wszelkimi honorami :)
>Pogrzeb na koszt firmy.

Moj syn ma jakas taka straszna staroc (zasilanie bierze z gniazda
klawiatury). Jestem z Gdanska. Niestety scalak jest inny (GENIUS
KY-86U100). Jest przy nim cos, co ma napisane 3.58 (pewnie MHz).
Mozesz popertraktowc z moim synem (7 lat). Calej to pewnie nie
dostaniesz (chce ja przerobic na wiatromierz) ale kwarc nie powinien
mu byc potrzebny, to moze odda. Jesli sprawa jest jeszcze aktualna to
mozesz do niego pisac pod adres:
gryzli_at_free.polbox.pl (napisz, ze to do niego - ma na imie Jurek, bo
to wspolne konto trojki moich dzieci) lub do mnie (moge posredniczyc w
pertraktacjach).

Tak na marginesie, to ten moj wynalazca rozwiazal mi problem ciaglego
brudzenia trackball'a. Zaproponowal umieszczenie tuz pod kulka kawalka
szmatki. Okazuje sie, ze taka szmatka jesli lekko dotyka kulki, to
praktycznie nic nie przeszkadza w kreceniu, a za to skutecznie czysci
kulke i zapobiega zabrudzeniu rolek.

[...]
>Odpowiedzi (w miare mozliwosci oczywiscie) prosze przeslac na priva.
>(Przez pl.comp.pecet trudno sie przekopac po dluzszej nieobecnosci.)

To jakiego Ty programu uzywasz, ze swojego watku na newsach odnalezc
nie mozesz? Ale skoro chcesz, to wysylam i tu, i tam.

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred_at_amg.gda.pl (iso8859-2)
http://www.amg.gda.pl/~gred/
http://free.polbox.pl/g/gred/