Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 09:00:58 MET DST

On 23 Apr 1997 00:10:11 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>Nadal twierdze wiec, ze dobry skladak jest pod
>kazdym wzgldem LEPSZY od firmowca, a znacznie tanszy (biore pod uwage
>cene, wydajnosc, kompatybilnosc, servis, niezawodnosc, mozliwosci
>rozbudowy...)

Ale nie bierzesz pod uwage:
1) prawdopodobienstwo ze wyjety z pudelka bedzie dzialal poprawnie,
2) szansa kupienia drugiego IDENTYCZNEGO egzemplarza za trzy miesiace.

Tu niestety 'firmowki' sa nieco lepsze.

> Poczytaj moje ostatnie listy chociazby o plytach ASUSa -

Patrz p. 1) i drobne klopoty pewnej partii asusow z pewna partia
caviarow, ktore tez polecasz :-).

>A widziales kiedys porzadnego skladaka z bliska? Wszystkie srubki
>dokrecone, tasiemki spiete, wszystko kulturalnie poukladane,

Brr, widzialem. Highscreen z Vobisu :-) A co sie naklalem szukajac
bocznych .... w celu odplatania tasiemki :-).

J.