Re: Problem: czytnik nie czyta plytki

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 08:41:16 MET DST

Janusz Sklorz wrote:

> Mialem Mitsumix2 - czytal wszystkie badziewia, mam teraz Acerx6 ATAPI -
> tez czyta natomiast Toshibax4/SCSI ciagle ma problemy ze zlotymi
> plytkami (albo nie czyta albo ma transfer 1kB/s ;)))).
>
> Toshibyx4 ATAPI dzialaja bez zarzutu.

Aaa ! I tu bym sie spieral.
Mamy wiele Toshib 4X Atapi i zadna za zadne skarby nie chce przeczytac
plytki w standardzie CD-Plus (wielosesyjnie Audio + Dane).
I co ciekawe czytaly zlotego premastera a po wytloczeniu,
tej srebrnej juz nie czyta.
Moj Pioneer 4x czyta jak zloto, Mitsumi 8x takze.
No i oczywiscie wszystkiw SCSI.

Na zrazie

--
Przemyslaw Raczek