Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 10:19:34 MET DST

> Ostatnie zdanie mi pasuje do: "Optimus - polskie markowe komputery".
> Wsrod mikro- i minifirm sa take co handluja tym co najtansze (chociazby
> wlasnie Shuttle), a sa takie, ktore stac na odrobinke wysilku w
> sprawdzenie produktu i bardziej przemyslana oferte...

Shuttle - naprawde polubiles ta firme ;-)

> [...]

> sie bede, ze dobry skladak na porzadnych gratach (ASUS itd), porzadnie
> zlozony i przemyslany bedzie dzialal rownie dobrze jak HPk. Zas Twoje
> negatywne opinie o skladakach bierze sie jak ssadze z takiego nie innego
> podejscia rodzimych skladaczy do sprzetu i klientow (co mi tak jakosc -
> to ma byc tanie; po co spinac kabelki - szkoda czasu i kto na to patrzy,
> Shuttle rulez itd...) oraz najzwyklejszego braku podstawowych chociazby
> wiadomosci u 90% skladaczy... Nie znaczy to ze wszystkich masz jednakowo
> oceniac, bo to chyba przynajmniej odrobinke niesprawiedliwe.

Karpio, nikt nie twierdzi ze twoje skladaki sa kiepskie. Ale nikt tez nie
bedzie rozkrecal 20 roznych skladakow, zeby znalec firme, ktory robie
dobre.
A serwis w moje firmie robi inna firma, ktora smiem twierdzic jest wieksza
o tych, ktorym sprzedajesz swoje komputery. Powiedz szczerze, czy znalazles
juz kogos, kto zamowil by u Ciebie naprawde duza partie pecetow obdarzajac
Cie zaufaniem - liczac na to ze jestes w stanie serwisowac swoj sprzet.
Mozesz robic dobre komputery ale praw rynku nie zmienisz.

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl