Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 00:03:19 MET DST

21 Apr 1997 08:34:15 GMT, "Marcin Madrzak" <mmadrzak_at_wbk.com.pl>
napisał(a):

/>> Znane problemy 486:
/>> - nie chodza procki DX4/133
/>
/>Chodza, i to bez problemow na 160 MHz (HOT-433).

Pisalem o 133MHz. A 160MHz nie jest "valid" dla 486, gdybys nie
wiedzial.

[bylo, ze Shuttle jest szybsze od GB i Soyo - tak twierdzi sysdoc]

/>> I pisz "po cytacie" - ktos powinien nauczyc Cie jak sie pisze listy...
/>
/>Denerwujemy sie i uderzamy ponizej pasa? Poczulem sie taki malutki :-((

Wcale sie nie denerwujemy, tylko lubimy (ja lubie) czytac listu od
gory do dolu. Tak mnie nauczono.

/>> />A na koniec radze zajrzec do:
/>> />http://sysdoc.pair.com/mainboard.html#recommendations
/>> />I przyjrzec sie szczegolnie dobrze rankingowi plyt na chipsecie VX.
/>>
/>> Chipset VX? Pozostawmy go milosnikom plyt Shuttle'a. A jak z HX?
/>
/>I milionom innych uzytkownikow komputerow. A jesli chodzi o HX to
/>faktycznie plyta HOT-553 nie jest zbyt udana, ale ciagle wyzej w rankingu
/>od Gigabyte i Soyo - czy Ty na pewno przeczytales i zrozumiales ten
/>ranking?

[tutaj jw., ze Shuttle ustepuje tylko Abitowi i Asustekowi - na
podstawie syscoca]

To juz znanie tego rankingu jest obowiazkowe? Czy takze musze znac na
pamiec rankingi np. Chipa? (w ktorych BTW Soyo jest szybsza od
Shuttle'a, a jesli najtansza rzecz nie wygrywa w konkursie Chipa to
juz cos znaczy).

Mam informacje z pierwszej reki i ich zdanie o tych plytach jest dla
mniej najbardziej wiarygodne. A skoro przestaja je sprzedawac (mimo
ich ceny), ryzykujac odejscie czesci klientow lubiacych tani chlam, to
chyba nie ze wzgledow ideologicznych.

PS. Nie sprzedaje zadnych plyt, ani nie czerpie zadnych korzysci z
opisu takiej czy innej plyty.

/> Miej odwage przyznac, ze Gigabyte i Soyo to zadna rewelacja

Czy ja pisalem, ze to rewelacja? To zwykle, porzadne plyty. Dobra
srednia.

/>i badziewny twoim zdaniem Shuttle jest od nich lepszy i tanszy.

Mam troche kontaktow i moge sobie wybrac dowolna plyte. A wiele
cenniejsze sa dla mnie opinie sprzedawcow o tych plytach (i to nie
takie , ktore slyszy potencjalny klient) Gdyby Shuttle byl lepszy (bo
tansze to cudo bez watpienia jest), to mialbym go w komputerze.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
MotorCity: http://www.geocities.com/MotorCity/3416/
F1: http://www.geocities.com/MotorCity/3416/f1.html