Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 11:59:52 MET DST

> To juz znanie tego rankingu jest obowiazkowe? Czy takze musze znac na
> pamiec rankingi np. Chipa? (w ktorych BTW Soyo jest szybsza od
> Shuttle'a, a jesli najtansza rzecz nie wygrywa w konkursie Chipa to
> juz cos znaczy).

Dobra, zostawiamy sysdoc'a, chociaz wiem, ze przeczytales ta strone bo
pisales potem o HX a tutaj Shuttle wypada kiepsko.

> Mam informacje z pierwszej reki i ich zdanie o tych plytach jest dla
> mniej najbardziej wiarygodne. A skoro przestaja je sprzedawac (mimo
> ich ceny), ryzykujac odejscie czesci klientow lubiacych tani chlam, to
> chyba nie ze wzgledow ideologicznych.

Kto je przestaje sprzedawac? Chyba nie Polski Shuttle?

> PS. Nie sprzedaje zadnych plyt, ani nie czerpie zadnych korzysci z
> opisu takiej czy innej plyty.

Ja Cie o to nie posodzalem. Sugerujesz, ze ja takowe czerpie? Pecety to
tylko moje hobby. Juz nimi nie handluje od ponad roku.

> /> Miej odwage przyznac, ze Gigabyte i Soyo to zadna rewelacja
>
> Czy ja pisalem, ze to rewelacja? To zwykle, porzadne plyty. Dobra
> srednia.
>
> />i badziewny twoim zdaniem Shuttle jest od nich lepszy i tanszy.
>
> Mam troche kontaktow i moge sobie wybrac dowolna plyte. A wiele
> cenniejsze sa dla mnie opinie sprzedawcow o tych plytach (i to nie
> takie , ktore slyszy potencjalny klient) Gdyby Shuttle byl lepszy (bo
> tansze to cudo bez watpienia jest), to mialbym go w komputerze.

Ja tez moge sobie wybrac dowolna plyte. I uzywam Shuttle. A ty nie. Jestes
rozumiem zadowolonoy z tego co masz w komputerze (Soyo czy Gigabyte - mam
nadzieje, ze przy robieniu zakupow nie sugerujesz sie rankingami Chip'a, ja
sie na nich juz dawno temu przejechalem). Pozostawmy spor co jest lepsze
nierozstrzygniety. Jesli jest tak ja twierdzisz (sprzedaz Shuttle spada i
jest coraz wiecej reklamacji - chociaz w mojej bylej hurtowni tak sie nie
dzieje) to znaczy, ze faktycznie HOT sa kiepskie i rynek sam sie z nich
oczysci. Ale skoro Shuttle istnieje juz od 13 lat i jak na razie sie trzyma
to mysle, ze z biegiem czasu bedzie robil coraz lepsze plyty glowne (a
zrezygnuje z badziewnych kart muzycznych :-)).
Ze dwa, trzy razy instalowalem Gigabyte czy Soyo i nie bylo problemow (nie
liczac tego, ze Soyo ma domyslnie ustawione Enabled dla USB i po instalacji
wszystkiego W'95 padlo - takiej kaszanki na HD dawno nie widzialem). Nie
twierdze, ze te plyty sa zle, ale osobiscie wole Shuttle.

Pozdrowienia

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl