Re: os/2: to be or not...

Autor: Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 18:22:53 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> In <335B6D43.7237_at_weseley.com>, Andrzej Lewandowski <alewando_at_weseley.com> writes:
>obsługi DOS a komputery
> A ColorWorks, Neon 3D Grafix masz ?
> A argumentować umiesz ?
>
> best regards
> Tomasz Stelmaszczuk
> IBM BESTeam TeamOS/2
> Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer

Przepraszam, ale jak na Ambasadora i to Oficjalnego, odpowiedz
nie dosyc ze malo polityczna, to przepraszam za wyrazenie, bez
sensu. Nie wiem co to jest ColorWorks, Neon 3D Graphics, etc.
i malo mnie to interesuje. Porzebne mi sa VisualBasic, Delphi
i PowerBuilder, co automatycznie eliminuje OS/2, przynajmniej
dla mnie.

Andrzej Lewandowski

P.S. Oficjalny Ambasador, zamiast dawac glupie odpowiedzi
powinien rzec: "Jest odpowiednik Delphi na OS/2 i nazywa
sie Sybil" No, ale do tego trzeba byc Fachowcem, a nie
Ambasadorem...