Re: os/2: to be or not...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 20:53:00 MET DST

Andrzej Lewandowski <alewando_at_weseley.com> wrote:

>sensu. Nie wiem co to jest ColorWorks, Neon 3D Graphics, etc.
>i malo mnie to interesuje. Porzebne mi sa VisualBasic, Delphi
>i PowerBuilder, co automatycznie eliminuje OS/2, przynajmniej
>dla mnie.

A powiedziales co to jest visualbasic, delphi i powerbuilder ?
ale wersje przeznaczone dla zwyklych windowsow odpalisz na OS/2
bez wiekszego trudu.

>P.S. Oficjalny Ambasador, zamiast dawac glupie odpowiedzi
>powinien rzec: "Jest odpowiednik Delphi na OS/2 i nazywa
>sie Sybil" No, ale do tego trzeba byc Fachowcem, a nie
>Ambasadorem...

Niby tak, tyle ze najpierw wypadaloby powiedziec co to jest to delphi.
Poza tym skasowales mnie lakoniczna odpowiedzia, ze porownanie watcom C
i PM Rexx jest nie na miejscu. Otoz odpowiadam. Porownanie Delphi
i PM Rexx jest jak najbardziej na miejscu.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |