Re: Problemy z Gravisem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 08:57:14 MET DST

pytanko na pl.comp.os.win95

"PIWO" <piwo_at_free.polbox.pl> wrote:
>Mam dwa problemy:1 po zainstalowaniu karty pod windows 95 i zgodnie z
>poleceniem zresetowania komputera wyskakuje mi napis:Version mismatch
>between grvsultr.386 and ultrasnd.drv.I co mam z tym
>zrobić?

nie wiem. jeszcze raz sciagnij drivery, a jak bedzesz rozpakowywal
to dokladnie obserwuj czy ktorys plik nie wywala sie z bledem.

>2 w dosie po uruchomieniu setup'a ustawiam przerwania test wychodzi
>pomyślnie
>natomiast gdy chcę ustawić dma to test wszystkich możliwych do wyboru
>wychodzi:
>failed.A poza tym nic mi się nie zainstalowało, a raczej napisało w
>awtoexecu.

jak wyszlo 'failed' to co sie dziwisz ? wyjmij karte, i sprobuj
czyms przetrzec styki. jak tak mialem i pomoglo. chyba ze masz
jakis konflikt sprzetowy, to z tym nic sie juz nie da zrobic.

>Pomużcie proszę, bo umrę bez dzwięku(szczegulnie w gierkach)

czlowiek nie swinia. nie umiera z byle powodu.

> dzięki.Piwo

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |